cricriperu.blogg.se

Nytt år nya tag

Publicerad 2014-01-05 11:53:12 i Allmänt

Undrar hur många som skriver det på sina bloggar nu så här efter nyår :)
Men sanningen för mig är att ta tag i mig själv, för jag tog mig en rejäl djupdykning i sockerträsket under oktober-december. Mår ju så dåligt av socker, så varför tusan äter jag det? Har inget bra svar på det. Däremot har jag en orsak till att inte bli tjock igen, och det är min artros i ländryggen som jag fick veta att jag har och som orsakar mig min smärta. Så nu ska magen (och övriga kroppen också såklart) stärkas genom att börja träna igen ordentligt, och att återgå till LCHF som jag ju vet fungerar toppen på mig.

Heja alla er andra där ute som är nya på banan, eller åter på banan! Vi kan om vi vill!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela